طرح ملی شهام

به سامانه تشکیل پرونده الکترونیکی شرکت لیزینگ گستر آریا (سهامی خاص) خوش آمدید.

دریافت فایل طرح ملی شهام

بمنظور رفاه حال متقاضیان محترم تلاش شده است تا کلیه مراحل ثبت نام، تشکیل پرونده و اصلاحات احتمالی با کمترین مراجعه حضوری ممکن و از طریق بستر اینترنتی حاضر انجام پذیرد. از اینرو در ابتدا توجه شما را به نکات مهم زیر جلب می نماید:

1. جهت ثبت نام، تشکیل پرونده و انجام اصلاحات مورد نظر خود، حتماً از یک سرویس اینترنت پر سرعت و مطمئن استفاده نمائید.

2. هر چند نرم افزار این سامانه با کلیه مرورگرهای استاندارد نظیر Firefox ، Opera ، Chrome ، IE و ... منطبق و سازگار می باشد، لکن توصیه می شود حتی المقدور از مرورگر Internet Explorer 6 به بالا استفاده نمائید.

3. به هیچ عنوان از دکمه Back برای برگشت به مراحل قبلی استفاده ننمائید. در صورت ضرورت اصلاح محتویات فرم ها، ابتدا فرم جاری را ثبت و تأئید نموده، سپس از طریق گزینه اصلاح اقدام نمائید.

4. همواره منظور از تصویر مدارک و مستندات در کلیه فرم های این سامانه، اسکن رنگی از اصل اسناد و مدارک می باشد. (نه اسکن از کپی اسناد و مدارک).

5. تصاویر اسناد و مدارک درخواستی بایستی با فرمت JPEG و با اندازه واقعی و حداکثر با سایز 500KB ارسال (Upload) شود.      

6. ارسال درخواست های تکراری مجاز نبوده و در صورت ارسال درخواست تکراری، کلیه درخواست های مشابه به صورت خودکار از سامانه حذف می گردد.

8. جهت تکمیل پرونده، متقاضی می باید تعدادی از فرم ها را چاپ و پس از تأئید و امضاء توسط خود یا سایرین (ضامن/ضامنین، دفترخانه اسناد رسمی و ...) عیناً به شرکت تحویل نماید. در این موارد لازمست:

    الف. برای چاپ فرمها حتماً از کاغذ سفید A4 تا نخورده استفاده شود.

    ب. رنگ چاپگر مورد استفاده می باید واضح و گویا باشد. 

7. پس از خاتمه موفقیت آمیز مراحل ثبت نام و تشکیل پرونده، لطفاً شماره پیگیری (سیزده رقمی) ارائه شده توسط سامانه را بمنظور مراجعه بعدی در جای مطمئنی یادداشت فرمائید.

متقاضیان محترم دریافت تسهیلات طرح شهام لطفاً قبل از آغاز ثبت نام و تشکیل پرونده، تصویر (اسکن رنگی) مدارک و مستندات زیر را تهیه نمایند.

-         عکس 4×6 متقاضی.

-         کارت ملی متقاضی (پشت و رو).

-         صفحه اول (و صفحات دارای توضیحات اضافه) شناسنامه متقاضی.

-         کارت پایان خدمت (پشت و رو).

-         جواز کسب.

-         کروکی دقیق محل فعالیت.

 مدارک و مستندات به همراه فرم تکمیل شده را  به آدرس  info@aryaleasing.com  ایمیل نمایید.